Plenarni del:
- dr. Urška Štremfel: Spodbudimo učno uspešnost slovenskih mladostnikov – Približajmo priložnosti vseživljenjskega učenja vsem
- dr. Mojca Štraus: (Ne)doseganje temeljnih ravni pismenosti v raziskavi PISA
Učna uspešnost v raziskavi PISA in argumentacija:
- dr. Mojca Štraus: Analiza konkretnih primerov nalog bralne pismenosti in dosežkov slovenskih učenk in učencev na teh nalogah v raziskavi PISA 2009
- Klaudija Šterman Ivančič: Kako spodbuditi učence in učenke k branju
- dr. Janja Žmavc: »Ti moraš pa res vedno imeti zadnjo besedo!« – o argumentih in drugih načinih prepričevanja
Odnosi, pogledi in čustva:
- dr. Tina Rutar Leban: Kako mladostnikom pomagati razumeti in obvladati njihova čustva
- dr. Alenka Gril: Odnos do znanja in učna uspešnost
- dr. Tina Vršnik Perše: Pogledi učiteljev in učencev na poučevanje
Praktično pridobivanje znanja in učna uspešnost:
- dr. Franc Cankar in mag. Blaž Zupan: Inovativnosti se je mogoče naučiti
- dr. Polona Kelava: Neformalno znanje v šoli
- mag. Marja Medved in mag. Andreja Lenc: Kaj nam prinaša mednarodna mobilnost?