Na delavnici smo medijem, nevladnim organizacijam in širši zainteresirani javnosti približali rezultate mednarodnih raziskav znanja v luči zasledovanja skupnih evropskih ciljev na področju izobraževanja. Poseben poudarek je bil namenjen interpretaciji mednarodnih primerjalnih lestvic dosežkov, ustreznem razumevanju statističnih podatkov, ki jih le te prikazujejo ter uvrstitvi posameznih držav na njih v daljšem časovnem obdobju.
- 19. novembra 2013 je dr. Mojca Štraus rezultate Slovenije v mednarodnih raziksavah znanja predstavila na seminarju predsedstva OO SVIZ v Strunjanu.
- 3. decembra 2013 je na Pedagoškem inštitutu potekala tiskovna konferenca, na kateri smo predstavili rezultate raziskave PISA 2012. Na tiskovni konferenci je bila izpostavljena tudi tematika (ne)doseganja temeljnih ravni bralne, matematične in naravoslovne pismenosti v Sloveniji.
- 6. februarja 2014 je Klaudija Šterman Ivančič na tiskovni konferenci Digitalne knjižnice Pedagoškega inštituta predstavila monografije, ki so bile v Digitalni knjižnici objavljene na temo raziskave PISA 2009 in 2012. Predstavljene monografije, ki predstavljajo pomembno izhodišče tudi za razumevanje nedoseganja temeljnih ravni bralne, matematične in naravoslovne pismenosti slovenskih učencev v raziskavi PISA, so:
- Dejavniki bralne pismenosti v raziskavi PISA 2009
- Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih
- Izhodišča merjenja bralne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog
- Izhodišča merjenja matematične pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog
- Izhodišča merjenja finančne pismenosti v raziskavi PISA 2012 s primeri nalog